Donnerstag, 17. Oktober 2013

Shanghai: trainingsplan bis bye bye Shanghai!

Also ich han ja uf FB scho mal de trainingsplan postet wo de XFJ für mich gmacht het.
Er isch eigentlich ganz eifach und für mich isches au nix neus will ich au ide Schwitz eso vorem Wettkampf trainiert han...



Die chinesische zeiche ganze obe wo vo links nach rechts gönd stönd für d wuchätäg (MO-SO)
D zahle 18-30 stönd fürs Datum. Also 18.10 - 30.10 (denn flügi uf Malaysia).

Näbem 21 stat "mor, aft und evening". Das stat für s training am morge, namittag oder abig.
Überall dere wos es "I" hät mueni 1 ganzi Form zeige. Also vom 21.10 - 25.10 mueni immer 1 ganzi Form am morge zeige, will uf de gliche höchi isch wie "mor".

Dete vo "P" oder "Power" stat, dete mueni kraft training mache. Vom 28-29.10 mueni nur no helfti vo de form mache..."half" sött das heisse. Am 29. am namittag & abig hani denn kei training, defür werdemer am morge richtig pumpe,.. vorallem mini bei.

Wie immer bin ich immerna erstunt, dass uf mich so guet gluegt wird - umso me macht natürlich alles spass!

Also.. ich glaube ich wird nüme so viel schribe bis zur WM - änderet sich ja nüm viel.
Ich wird sicher no en abschluss trainings blog mit rückblick und so gschmeus schribe...

Bis zum nächste Blog.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen