Mittwoch, 16. Oktober 2013

Shanghai: schön drigleit hends mich!

Also hüt isch de test-tag gsi. woni all mini 3 Forme so han müesse zeige wie am wettkampf.
Ufgstande bini mit gmischte gfühl; han na de aschiss vo de letschte 2 Täg gha, aber bin glich voll motiviert gsi.

Ablauf wie immer.. echli ufwärme, grundschuel, sprüng und denn hani mich umzoge und mis Wettkampf-gwändli agleit. Denn chunt de trainer und seit: "Sami, last 2 days was..ehmm zeme shuo <was so viel heisst wie "wie seit mer", holt sis handy, tippt was ihh und zeigts mer> JOKE! We want to test your..ehmm zeme shuo <tippt wieder was ufem natel ihh und zeigst mer> MENTAL and you are very strong!"

Läck mich häts fast glupft!!! Also dass die eso wiit gönd hetti nid denkt. Usserdem chan ich ihne doch ziemlich egal si, starte ja nöd für Shanghai oder so. Naja das het er mier grad öppe 10min bevor ich min ersti form zeigt han gseit und ich han nur denkt: ier affe hend mi sooo was vodrigleit, haha, jetzt bin ich dra!

Mich mental z "stresse" oder "fertig z mache" het bis jetzt eigentlich nur eine gschafft - de Dani M.
Hahah Dani. M. - tönt wie.. naja egal! Ufjedefall das isch eine wo mich mental scho recht het chöne herusfordere, aber er het mich natürlich au wieder chöne ufstell und das alles mit nur es paar wörter! (wänni chönt würi jetzt en kuss-smily dadri poste aber kei ahnig wie mer smilys da ine pflanzt!!!) 

Han alli 3 Forme ohni fehler durezoge, was mich sehr gfreut het. Wet jetzt nid gross über mini performance rede. 

S highlight adem ganze ding, isch dass de ober-trainer "Yang Laoshi" nach mini performances klatscht het und es "thumbs up" zeigt het. Ich han gar nöd gwüsst dass de klatsche chan?!?! HAHA!

Ufjedefall bini jetzt befreit vo dem doch ziemlich unagnähme druck! Bin jetzt au ziemlich müed. Eigentlich genau eso müed wie nach ere EM/WM. So plötzlich gspürsch eifach die erliechterig dass es dure isch und bisch nur no müed und gähnsch all paar minute mal wieder.

Also im nachhinein find ischs scho mega lässig dass sie versuechet alles us mier usezhole und mich würklich so guet wie möglich uf d WM vorzbereite. Aber das was ide letschte 2 Täg abgange isch wünsch ich keim! Isch ja au e gueti art und wiis de athlet z teste wie er mental alles ushaltet, aber ich glaube es git anderi wäg :)

Falls ich dich mal trainiere und ich dich 2 täg lang nur zemeschisse und dier säge dass alles schlecht isch, immer de kopfschüttle, eini rauche.. nei wart das tuen ich nöd.. ok denhalt immer was am esse bin, denn siches nid will ich dich test wil, sondern will du würklich schlecht bisch :)
2 Wuche vorem Wettkampf wür ich dich natürlich scho bitz sanfter behandle..hihi.

Wie gats wiiter? 
Stell der vor, ich bin eso müed, dass ich nid mal was grosses gässe han *skandal!!* !!
Ja, s esse isch jetzt fehl am platz, sorry.

Morn morge hani eigentlich frei, aber ich wet de morge nutze zum die sache z verbesse wo mier im Video nid eso gfalle hend. Also wird ich morn es ego-trainig mache, aber es ganz lockers.
Nachher mach ich wiiterhin immer 4 ganzi forme am Tag und versueche eifach das level vo jetzt, so guet wie möglich z halte und die fiIIne sache z verbessere.

Trotz minere müedigkeit isch mini batterie für d WM voll ufglade (han mehrei batterie, unter anderem au eini fürs esse..hihi) und chans kuum erwarte endlich det here zga! GAMBADEE!

4 Kommentare:

  1. Hey Sami, gutes Ding wie du dein Training durchziehst. Lese deine Artikel immer sehr gerne! Auch wenn man sich ins Schwytzer (kommt von "schwitzen" oder?) Dütsch erst reinlesen muss. Ich wünsch dir alles Gute für den Wettkampf! Jia you! Viele Grüße Mathieu

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hey.. hahha ja klar kommt vom "schwitzen". Vielen Dank! :)

      Löschen
  2. hammer! scho mega geil wasd erlebsch in Shanghai! so en Trainer motiviert eim, au wennd tüüfs muesch duremache.. zeigsch au starki leistig, susch würd er sich ja nie so um dich bemühe ;-)

    AntwortenLöschen