Dienstag, 15. Oktober 2013

Shanghai: nöd jede Tag isch rosig!

Ja also die Wuche het für mich nid eso toll agfange..

Am Mäntig han ich am morge und am abig training gha. I beidne trainings hani glaubs nüt richtig gmacht, oder nid eso wie sis hend wele. Entweder bini z langsam gsi, z wenig kraft, zu lasch oder sie hend eifach de kopf gschüttlet.

Hüt isches au nid besser gange. Han zwar immerno ganzi forme gmacht aber s feedback isch eifach es kopfschüttle gsi. Toll gäll?

Also eigentlich denk ich ebe scho dass ichs richtig mache oder besser als vorher ufjedefall, aber ja irgendwie passts ihne ebe doch nid!

Tja, han denkt ich lahn eu das wüsse. Nid jedes training verlauft super und au wänn alli andere blogs so positiv übere chömet hets au scho ab und zue mal echli es down ge. Aber die 2 Täg sind grad echli heftig gsi.

Morn isch denn de grossi test-tag. Hoffe es klappt denn alles guet und si wenigstens eis chlises positivs zeiche gänd!

Irgendwie machst mich au hässig, dass de trainer ide letschte 2 täg alles nid passt, aber morn zeig ichs dene scho!

Bis zum nächste Blog...morn abig denn, nach de tests!

2 Kommentare:

  1. Du weisch jo meh muess 1000 mol öpis guet mache bevors super wird das gregsch scho ahne gogogo

    AntwortenLöschen