Donnerstag, 31. Oktober 2013

12. WUSHU We-Äm: Akunft, training und so....

Also nach mim training in shanghai bini uf kuala lumpur gfloge aber d frag isch wie bin ich uf K.L. gfloge? Natürlich business, #daninöd :)

Ca. 4 täg vorem abflug hani es mail becho: für knappi 40euro (75% discount-la) hani chöne uf business upgrade (flat bed yeah!!)

Acho in K.L simmer grad abgholt worde und direkt is geile 4stern hotel. S hotel isch echt de hit und s zimmer isch au sehr schön. S esse isch au supper, was nöd a jedem wettkampf selbstverständlich isch!!!

Am nächste tah hämmer team training gha. Jedi nation het uf trainingsflächi chöne ga und nachher denn ufd wettkampfflächi. Im training hani en ganz nanquan gmacht (also so als wers de wettkampf). Das hani eigentlich na nie so vor eme wichtige wettkampf gmacht, aber in shanghai im training hani das immer muesse mache und das isch perfekt gange also hanis au da im training gmacht. Jop s training isch perfekt gsi.

Am abig hemmer "opening dinner" gha mit so show und so. Also jedi nation het me oder weniger en tish für sich allei gha und hend gässe. Es paar wichtigi vo de organisation hend e red ghalte und denn hets na e geili wushu show ge.

Was ich sehr cool gfunde han isch dass si vo jedere nation paar video zeiget hend (zemeschnitt us paar youtube vids).
Alles im ganze perfekt organisiert!

Also morn abig gats für mich los mit nanquan.

Es het viel gueti lüt ume und viel neui wo au sehr guet sind.Isch au logisch bin ja au ade wushu wm!!! :)

Ich fühl mich guet und perat. Eigentlich chönt ich jetzt grad explodiere vor energie während em schribe aber wet mis handy nid kaputt mache :) ich spar mer die kraft lieber für morn uf.

So, me gits glaubs nid z verzelle.. guet nacht.

Business platz!!!!

Training

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen