Montag, 26. August 2013

Wushu-Sprüng

Wen du moderns wushu machsch oder wetsch mache denn chunsch nid drum ume es paar sprüng i dine form izbaue wen du e einigermasse gueti note ha wetsch.

Ich wet jetzt da nid über d bewertige vo de spründ schribe sondern dier me ufzeige was du für üebige chasch mache zum dini sprüng besser z mache.

Zerst e mal wetti was klarstelle:
Ich bin e riise pfiffe wenns ums springe gat; Vor bestimte sprüng hani angst und ich bin überhaupt nöd gebore für d sprüng (es git lüt die trainieret 1mal im jahr und springet scho wie chinese..). Ja das isch leider so.

Was ich demit säge wet isch: wenn ichs irgendwie gschafft han, denn schaffsches du locker! :)

S wichtigste isch uszfinde i was du schlecht bisch.
Hesch kei Sprungkraft, isch dini Technik falsch oder isch dini Sprungkorrdination (s timing vom Springe) nid ideal. So tuen ich eigentlich mini üebige ufteile.
Wenn du die 3 Sache guet beherrschisch, denn gset en sprung sehr eifach us!

Wie findsch das use?
Wenn du nid vom bode weg chumsch denn fehlt die Sprungkraft.
Technik fehlt der denn wenn du de sprung wo du wetsch mache (z.b en 540) au nach 2 jahre nid chasch. Sprungkoordination isch denn falsch, wenn du sust amigs höch springe chasch aber du weisch irgendwie nöd wie du das bime bestimmte sprung chasch usehole. Ja eigentlich siches ziemlich glich wie Technik aber es git würklich lüt wo die 3 Sache separat üebe müend. Ohh ja was ich no vergesse han isch s Stabilität. Das sich extrem wichtig für d landig und vorallem für d dreig während em Sprung. Wend nöd stabil bisch ide luft denn bisch meistens schräg oder landisch nid suuber.

Es git tatsächli lüt wo Sprüng au ohni die richtigi Technik chönd,... aber denn isches me es "riissse" und nid en subere, schöne, stabile sprung.

Ganz persönlich isch das für mich s schlimmste gsi zum trainiere will's bi mier immer ziemlich langsam vorwärts gange isch. Dezue chumt no, dass ich das alles me oder weniger selber han müsse usefinde und lerne - ich han niemert gha wo mier 1mal ide Wuche gseit het; das und das isch nonig guet. Und ja letschtendlich hani au s meiste z china glernt was d sprüng abelangt.

Also gnueg vo mier.. jetzt zu dier!

Ich han mer dasmal es Video gmacht zum dier paar üebige z zeige :)

Wie immer bini gspannt uf eue feedback!

Kommentar?
Tuen "Name/URL" uswähle wenn du din Name azeige wetsch und gib nur din name iii (URL leer la). So weiss ich wer du bisch und chan der a anwtort schicke! Merciii 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen