Donnerstag, 31. Januar 2013

Was interessiert eu?

Saliiiiiii zäme...

So, das isch min blog.
Ich möcht eu allne echli s wushu nöcher bringe und alle wushu-cracks-freaks-lovers über die neuste "wushu trends" informiere. Ich wird au sehr oft agfröget wie ich trainiere und was ich so mache. Daher wird ich au vo mim training schribe und ab und zue mal au über öpis spezifisches schribe wie z.b. "wie de lotus kick mache?", "wie me dreie..etc".

Das ganze wird ich natürlich echli schmücke mit bilder und videos, demits nöd eso langwilig wird.

Ja das ganze schrib ich genau eso wie ichs verzelle wür.
Ich denke so verstönder mich am beste :)

Mer chan also säge das isch DE wushu blog uf züridütsch! :)

Bevor ich afange, würs mich schaurig wunderne über was ier gern lese würet.
Schribet mer am beste en kommentar da druf und ich wird versueche über all das z schribe.

13 Kommentare:

  1. Witer so Sami !!!

    gruäss
    Dimi Carl Gustaf :)

    AntwortenLöschen
  2. Vell Spass :D haha

    AntwortenLöschen
  3. berichte über deine trainingsreisen nach china
    gruss kai

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ohh ja da gits ganz viel z brichte! ich fange denn am beste mit minere aller erste reis nach china a (tianjin 2005). Wird sogar für mich lustig, das alles wieder fürezbringe :)

      Löschen
  4. geili Idee! ich würd gern wüsse, was gueti grundüebige sind für all die sprüng wo du machsch..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. jep das hani au im plan.. wird definitv was drübert schribe evt. au no es video mache. gat vilicht eifach zum erkläre! merci.

      Löschen
  5. Hoi

    I gloub es wär interessant we me sich hie chönnt Tipps und Infos für spezifischi Trainingsmethode hole. Weil in punkto Wushu Grundschule mache mir äuä aui chli zgliche.
    z.B: Was machsch zum d Spungchraft verbessere, oder d Usduur über die Zyt vore Form? Und när verschiednigi Usfüehrige, Links etc. z.B. zu Plyometrics, Intervalltrainings usw. Viellicht sött me o no öppis zu Verletzigsrisike säge, uf was me bsungers mues ufpasse etc.
    Gruess

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ganz gueti theme! Ich überlegg mer was dezue. Merci!

      Löschen
  6. Ich fänds na guet went öbis über dies Lieblingsässe würsch schriebe und was du so empfindisch wenn du dir das zuebereite duesch. Und was du dier so überleisch wenn ufem WC hoksch, oder went en Nackte ma gsehsch.

    AntwortenLöschen
  7. Was ich no interessant fändi isch vllt. näbesächlich, aber z.B. din Werdegang mit dem Kampfsport, wie bisch zu dem cho, was hesch alles scho gmacht / wo bisch scho alles gsie, was motiviert / haltet dich am laufe :D aber kei Ahnig ob das zu sehr id Biografie gaht resp. am Thema verbie :o

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ahh also min werdegang isch ziemlich chli und unwichtig :) Aber ja "Motivation" isch sicher e guets thema, wird au was dezue schribe!

      Löschen