Sonntag, 2. Oktober 2016

In Paris scho z China!!!

Fritig abig, 30.9 bin ich uf China gfloge.
De Flug isch über Paris gange und wie mer sich das in ZH Flughafe so gewöhnt isch, isch alles guet gange.

In Paris acho, bini den uf de A380er (für analphabete...das isch s doppelstöckige grosse flugi)....ich bin eigentlich ganz happy gsi bis ich as gate acho bin, wo alli mensche eigentlich 1 Reihe machet und astönd....Nur d Chinese nöd und dummerwis ISCH DE GANZI FLÜGER VOLLE VO CHINESE!!

Mich het das verhalte was das abelangt scho immer gnervt...entweder hets einfach jetzt sis Limit erreicht oder ich wirde alt. Ich stahne ganz normal ah und den wet so en chines a mier verbi -> ich hab nur 1 Ziel gha; er derf nöd vor mier im Flüger si und ich glaube das het ihn ziemlich gnervt. Mega kindisch gell?

Ufjedefall hät mis hirni scho in Paris uf China modus müesse umstelle was sehr schwierig gsi isch.

Ich ha eigentlich en feistersitzplatz oder eine am Rand gwünscht, aber leider hab ich müsse ide mitti sitze - mich hets scho ziemlich agschisse, aber den im flüger hani ganz netti nachbare gha. De links vo mier isch en alte Ma gsi wo eigentlich ganz ruig gsi isch. De rechts vo mier isch en bisnes ma gsi wo in barcelona es Meeting gha het und echli mit mier gschwätzt het..nöd zu viel und au nid z wenig.

Chum abgfloge hani abchecked was für movies es so hät und mer grad e playlist gmacht....drüü mal chasch rate wie mini playlist usgse het. Ich ha denkt ich suech mer dasmal film mit echli me gschicht und sinn als sust, mit ere message wo Vermittlet mit, mit eme bezug zu de realität.... ja genau CIVIL WAR, DEADPOOL, IRONMAN 3, Batman Vs. Superman - Überrascht? ;)

Letscht endlich hets aber nid mal für 1 Film glanget und ich bin grad igschlafe und erst verwachet wos wieder z morge ge het. 1h spöter simmer glandet. Vom Flughafe grad is Hotel. Mis zimmer isch ganz ok.

Also ich bin im Shanghai guet acho und alles isch tiptop. Am Mäntig namittag gats los mitem Training!

Cya

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen