Samstag, 22. Oktober 2016

Wuche drü - letschti blög

Eigentlich ha ich dasmal nöd all zu viel z verzelle. Im Training lauft alles super. Zwei ganzi forme pro training hend zum normale tagesablauf ghört. Viel krafttraining (eigentlich nur bei) hani jede tag müsse mache.

Wenn d so e lengeri ziit so intensiv trainiersch, den wachsisch scho zäme, au wenns vilicht sprachlich nöd ganz eifach isch - schoggi verschenke und de trainer es Schwiiizer sackmesser ge ghört eifach dezue und fördert beziehig (so lauft das da einfach!).

Eim wo mer sehr ghulfe het (extra abig sessions und so..) hani so en chline elektronische translator gschenkt. Ich ha de mal vor paar Jahre da in china kauft ide hoffnig chinesisch z lerne....Aber es het nüt gnützt :) er het ufjedefall mega freud dra gha und het gmeint, dass sis english nechstmal viel besser wird sie.

P.s. mis chinesisch isch imfall au besser worde. Paar neui wörter glernt und so... Mal luege obi das nöd wieder vergisse :)

Mini letschti shopping tour hani au gmacht und wie immer hani sehr viel g'ässe.

Die letschte zwei äbige bini zum esse iglade worde und han mich vo ihne verabschiedet.
Scho no funny...mal abgse devo, dass ich mich da für en Wettkampf vorbereite...Vor paar jahr hett ich die letschte 2 äbige anderst verbracht: kei schlaf, party ohne Ende...und trotzdem viel gässe :)

Was ganz speziell gsi isch isch s esse mit de athlete wo scho ufghört hend mit wushu. Die sind alli mit Frau und Kind cho, kei Alkohol und so. Ja au mit ihne wer das vor paar jahre anderst gsi. Aber es isch lustig gsi mit ihne die erfahrige usztusche wo sie so gsammlet hend und so. Lustigi gschichtli, woni da nöd chan schribe :)

Hüt, samstig 22.10.16 flügi erst am 23:55 zrugg id schwitz. Viel vo de athlete blibet über s weekend im campus. So hends mich gfröget obi lust han bi ihne ime zimmer hotpot z esse...klaro!!! Also mitem ganze gepäck zu ihne gange und denn simmer inen local märt gange go gmües, tofu, fleisch, scharfi sauce etc. go poste. Sehr es lustigs aller-letschts esse gsi! Kuum het eine im Gang s esse gschmöckt sinds grad i das zimmer cho (die hend so en mobile hotpot) und so isches also dezue cho, dass ich fast alli doch nomal gse han.

Jaja ich weiss ich rede viel vom esse und chan nid ufhöre aber das ghört halt nun mal dezue zum training und isch amigs für mich wie e belohnig gsi oder so...kei ahnig.

Letschendlich han ich e geili ziit da gha, viel glernt, viel chöne profitiere au für Zukunft. Viel neui kontäkt chöne chnüpfe und ich ha 3 wuche mega spass dra gha nüt anderes müesse z mache ussert trainiere. Ja fast so viel spass gha, dass ich de stress ide schwitz scho fast bitzeli vermisse.

Ich freu mich jetzt zrugg z cho und wieder i mimere umgebig z si. Ich freu mich au uf de letschti fiinschliff ide schwitz bevors wieder ab nach China gat zum Wettkampf (15.11.2016)....

88

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen