Sonntag, 16. Oktober 2016

Spital, 1:26min, Lob - Wuche zwoi

Also muesch kei angst ha - de Titel hani so usgwählt, demit DU au druf klicksch. Isch doch wie bi 20min.ch - dramatische titel und scho klicktet alli druf....Ok so dramatisch isch er jetzt au nöd....

Ich bin also würklich im Spital gsi! Woni z China acho bin und agfange han trainiere hani en liechte usschlag becho am rächte Arm - han mer nix debi denkt und wiitergmacht irgendwenn hets afa fest brenne und jenes blatere sind entstande (wääääh so grusig, warum verzellsch du so was? - den klick weg und gang zrugg uf 20min.ch) und wieder han ich denkt scheiss drauf. Aber irgendwenn isches sehr unagnehm worde..vorallem wills au de arm isch womit ich mitem säbel umewirble. So bin ich ine apothek gange und han eifach schnell mis libli glupft und de usschlag zeiget. Sie het mer den irgend e salbi ge (wahrschinlich isches zaahpasta gsi) und es het au nach 2 täg nüt gnützt, nei es isch sogar schlimmer worde. So isch, klein Sami, es Spital go ufsueche wo d lüt english chönd. Das isch ganz easy gsi  dank smartshanghai.com ! Faste alli hend english chönne - ich bin so froh gsi hend mich alli verstande und hend mer au chöne säge was ich ha. D ärtzin selber het aber kei english chöne...alli english sprechende ärzt sind usbueched und sie het müsse ispringe (uslender und ihri problem...tsss). So isch de Abteiligsleiter (wo 28i isch) go übersetze cho - perfekts english. Isch no funny gsi er het mal sanda trainiert und so hemmer au sust viel gschwätzt. Zerst hani müesse en bluetprobe abge zum checke obi irgend e infektion ha oder so. Alles Oki. Letschtenendes isches vermuetlich vom viele training (schweiss und riibig vom arm zum körper und d luft wo änderst isch) - sie hend mer tablette und e salbi ge. 4 Tag später tuto bene. Alles weg. Ahja...öppis isch ganz lustig gsi. Wo ich d medis becho han seit er mier “ I suggest you do not drink till it's ok" ich so "but I have to drink" er so "well you need to know it" ich so "sorry but I am practicing every day for almost 6hrs... I need to drink something!" Er so " Ohh sorry I mean not to drink any alcohol" and mier hend alli glachet! :)

Die Wuche hani mit ganzi agfange (wushu-analphabete: das heisst mer zeigt quasi die ganz form so wie ame wettkampf..wie en probe). Ja und ich hab Sust immer so zwüschet 1:40 und 1:45min gha und dasmal, obwohl ich sgfühl ha ich heg me bewegige ide form hani nur 1:26min - enweder lits dra, dass ich weniger stops han und alles flüssiger isch oder am liechte säbel...es lit garantiert nöd a min bizeps (Insider!) :)
Nei es isch guet ich bin happy mit de leistig. S brenne ide bei gspür ich erst bim zweite ganze und  öppert erst nach de zweite linie - sicher e guets zeiche !

De Trainer woni han isch eigentlich ganz en spezielle. Er hockt uf sim leder stuehl, trinkt sin tee, raucht sini zigi und motzt echli umenand. Mier het er oft gseit was ich falsch mache oder nöd guet. Z.b. “daohua“ mitem säbel hinderem rugge wirble - ich benutze wenig d hüpft und bin zu lieb zum säbel - ich söll de säbel bi jedere daohua quasi zerstöre. Und ich merke tatsächlich en unterschied aber muen mich jedesmal konzentriere, demit ich das chan abrüefe. Gege endi vo dere wuche het er mich mehrmals globt. Er het mit sim finger uf sini stirn klopfet und mier s OK zeiche gmacht = du checksch schnell oder so und eimal het er alli zemegschisse uf chinesisch und paar mal min Name erwähnt. Woni nachher eine gfröget was er gseit hegi, het er gseit, dass ich mich me astrenge als d profis obwohl ich nöd devo läbe und jedes feedback probiere umzsetze...während sie alli echli fuul seget. Natürlich mega schön das z ghöre, aber ja wenn ich s lebe lang nur das wür mache was sie au machet, wär ich garantiert nöd so motiviert wie sie.

Lob isch immer geil, wär het das scho nöd gern? Grad wemmer sich mega astrengt für öppis. Aber ich sueche immerno nach fehler/verbesserige und ich liebs wenni wieder was muen verbessere. Krank gell? ;)

Ach ja, no was für wushu lüt: mega interessant. Fast alli nanquan athlete in China mischet jetzt au no chli Wing Chun technike i ihri form dri. Me het das au scho ade China Nationals 2016 gse. Findi no cool. Und allgemein wird alles echli traditioneller sägi jetzt mal. Fancy moves gits immerno und sind au ok, aber das ganze nimmt scho echli e anderi richtig ah so im verglich zu de letscht paar Jahre. Im Changquan isches eifach eso, dass es viel viel viel weniger dance bewegige git sondern me “kampf technike“ - findi uf jedefall cool. Vor es paar jahre het ich die veränderig nöd so cool gfunde. Aber ich muen säge eso traditionells züg mitem usdruck und kraft vome athlet wo moderns wushu macht - isch mega idrücklich!!!!

P.S letschti isch eso en chline pupf mit eus am trainiere gsi. Ich ha scho vieles gse und mich beidruckt nüme jede wo was chan.de isch vilicht 10 oder 11 gsi - shit de het en usdruck, kraft gha...echt krass....und e mega präsenz! Ich bin froh bin ich i dere Generation und nöd ide nächsti oder übernächste wo chunt :=)

Usserdem bin ich letschti ime Park gsi go XingYiQuan lerne. Interessanti form, gfallt mer. Mal luege wie das wiitergat.

No knapp 1 Wuche denn zrugg in alltag ide Schwiiiz. Ide letschte wuche wirdi wiiterhin vollgas ge und probiere so viel verbesserigsvorschläg wie nur möglich mitzne, demit ich das ide schwiz witer vertüfe chan.

Ach ja, s esse isch immerno u huere geil!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen