Mittwoch, 18. September 2013

Shanghai: 19.09.13

Also ich wird nid jede tag blogge darum verwend ich jetzt s datum als titel.

Gester hani eifach nur trainiert, da gits nid viel z verzelle...und hüt eigentlich au.

S ufsta hüt morge isch eigentlich am härischte gsi. Alles tuet weh und am liebste wetsch eifach no es paar stündli wiiter schlafe, aber das gat nid. Ziemlich kaputt bini denn go zmörgele und nachher is training. S schlimmste isch eigentlich s ufwerme. Du muesch dich eso richtig motiviere, du weisch dass wenn du dich richtg ufwermsch es nachher viel eifacher gat (alles isch warm und du hesch kei schmerze meeh) aber bis du dezue chunsch...puhhh da muen au ich mich mega zemerisse!

Letschtendlich hanis denn gschaft und han vollgas ge.

Am namittag hani nandao trainiert und de "Wang Peng Chen", für mich isch er de chinisischi-Hulk, het mer debi ghulfe und es paar so feeling sache zeiget. Also wo sötti echli langsam wo bitz schneller, wo anderst ischnufe und so... so mega detail sache wo aber die 0.04 denn usmachet - und das chani sehr guet gebruche.

Denn irgendwenn währendem training stat de trainer uf (und er stat imfall nie uf!!! chasch de rolf fröge, de stat echt nie uf!!!) lauft zu mier ane und seit irgendwas uf chinesisch ziemlich lang... ich frage en andere athlete "what did he just say?" er so :" he said you train very good and very hard unlike other foreigners you train like you are in a competition... now you should make your competition to a training! jiayo".

eigentlich no e spezielli asicht.. zerst isch mer immer gseit worde ich sölli jedes training ernst ne wie en wettkampf und wenn ich ufem teppich stahne und mini längi uebe oder so denn söll ichs eso durezieh wie ame wettkampf. jetzt seit er ich sölli de wettkampf eso mache wie es training. isch eigentlich s gliche aber wend zerst s training zum wettkampf machsch und denn de wettkampf zum training hesch me devo wie umgekehrt. tschegsch was ich meine?

also wenn du zerst din wettkampf zum training machsch chas si das de wettkampf kaka isch, will du nid guet trainiersch. wennd aber zerst dis training zum wettkampf machsch denn trainiersch natürlich zimelich hert und denn wird de wettkampf besser. jajaja.. bin eifach überrascht gsi dass er ufgstande isch :)

Nacher .. und jetzt chunt s highlight. Lauft eifach de YAO MING ine (NBA Superstar, wohl eine vo de bekanntiste internationele chinese wos je hets gits).  Läck isch de gross. Ich han ja im 2007 scho mal es foti mit sinere wachsfigur in shanghai gmacht..aber ebe nur wachsfigur. In real lauft er ebe no... haha und er redet au.. hahah! Ja uf jedefall de isch riiiisig!

hahah.. isch no geil. Google erkennt mehreri pics und macht grad es GIF drus (für die non-computer freaks, es GIF sind eso mehreri bilder zeme ime mini-filmli)
So, morn morge hani frei (zum glück au- chan die pause guet gebruche). Nacher gahn ich mitem Mauro go esse. Ich han also jetzt trainiere und und nüt gässe, läck han ich hunger. Mier gönd go koreanisch essse, das wird wieder e schlacht! :) Vilicht gömmer au no use da ich morn frei han..

88


2 Kommentare:

  1. hahaha wie geil isch denn das!
    gratuliere dass de teacher yang zum ufstah bracht häsch (und dasser nöd usegloffe isch, sondern dich sogar no globt hät! ich glaub das isch no gar nie passiert i sim lebe gegenüber emene usländer..)

    AntwortenLöschen